1- نقشه توپوگرافی روستای نصیر آباد شهریار
نقشه ی توپوگرافی از روستای نصیر آباد شهرستان شهریار از توابع استان تهران
لینک کمکی - آپلود فایل در دیگر سرورها
شماره فایل : 1
نقشه ی توپوگرافی از روستای نصیر آباد شهرستان شهریار از توابع استان تهران
لینک کمکی - آپلود فایل در دیگر سرورها
شماره فایل : 1
بررسی نحوه ی پذیرش برحسب گرایش و موسسات مجموعه ی عمران در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۸۸
در این فایل آمار پذیرش در گرایشهای مختلف مجموعه ی عمران به تفکیک موسسات آموزش عالی و دوره های روزانه در سال ۱۳۸۸ ذکر گردیده است .علاوه براین نکات بسیار مهم و مفید که به مقایسه ی پذیرش با سال گذشته می پردازد نیز در این فایل آمده است .
لینک کمکی. دانلود از سرور مدیا فایر
بررسی وضعیت پذیرش موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مجموعه ی عمران در کنکورهای کاردانی به کارشناسی سالهای ۸۷ و ۸۸ :
در این فایل تعداد موسساتی که در سال ۸۸ برای اولین بار گرایشهای مختلف رشته ی عمران را پذیرش داشته اند مشخص شده که می تواند برای کاربران و داوطلبان مفید باشد.
برای انسانهای بزرگ بن بستی وجود ندارد چون بر این باورند که یاراهی خواهند یافت و یا راهی خواهند ساخت .
اولین کارگاه آموزشی سراسری نکات فنی و ملاحظات اجرایی در سد سازی با حضور مهندس ریگامه از کشور سوئیس و چند تن از مهندسین ومتخصصین این رشته در تاریخ 29 و 30 اردیبهشت ماه در دانشگاه بیرجند برگزار می شود .
مقاله در زمینه ی مصالح بالاست و تاثیر آن در فرآیند تعمیر و نگهداری خطوط ریلی
برای دانلود این مقاله اینجا را کلیک کنید
حجم فایل : ۸۱۲ کیلو بایت در فرمت پی دی اف
تهیه شده توسط آقایان سید مسعود نصر آزادانی ( استادیار دانشکده ی مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران) و مسعود فتحعلی (فارغ التحصیل رشته ی مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران )
چکیده :
خطوط کنونی راه آهن در ایران دارای قدمت چندین ساله است که تواما با افزایش ترافیک خطوط ( تناژ و سرعت) میزان استهلاک خطوط نیز به مروز زمان رو به فزونی گذارده است . لذا تعمیرات اساسی و نگهداری سالیانه خطوط راه آهن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است . این موضوع بویژه صرفه جویی غیر مستقیم ناشی از افزایش ظرفیت و کاهش تاخیرها را به دنبال خواهد داشت . دراین راستا نیروی انسانی مجرب، ماشین آلات تخصصی ، مصالح اختصاصی و علی الخصوص زمان نگهداری و انجام تعمیرات ، مورد توجه خاص می باشد . مصالح بالاست به عنوان یکی از اجزا مهم روسازی سنتی خط آهن ، عمده تاثیر را برفعالیت های تعمیر و نگهداری می گذارد . بطوریکه اکثر فعالیت های نگهداری خطوط سنتی به دلیل وجود این لایه بوده و بخش عمده ای از هزینه های نگهداری صرف اصلاح عیوب ناشی از لایه می شود .این درحالی است که هزینه ی ساختن این لایه در مقایسه با سایر اجزا روسازی راه آهن ناچیزاست . در این مقاله ضمن معرفی کلی مصالح بالاست و عیوب مربوط به آن به بیان تاثیر این مصالح برفرآیند تعمیر و نگهداری خطوط ریلی می پردازیم.
واژه های کلیدی : راه آهن ، روسازی ، بالاست ، تعمیر ، نگهداری .
مقاله مطالعه و بررسی اثر زلزله برروی سدهای بتنی وزنی
برای دانلود این مقاله از اینجا دانلود کنید
حجم فایل : ۱.۱۵ مگا بایت
تهیه شده توسط خانم طبایی عقدایی در تابستان 1384 (دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب)
عناوین فصول :
- ارزیابی روشهای سنتی تحلیل و طراحی .- عواملی که در تحلیل دینامیکی باید در نظر گرفته شود. - فشار هیدرو دینامیکی. - تحلیل غیر خطی لرزه ای.
- برنامه های کامپیوتری و روشهای تحلیل دقیق.- تحلیل لرزه ای سد های بتنی وزنی دارای ترک با روش ترکیبی حجم محدود، المان محدود.- بررسی تاثیر سطوح آب مخزن در برآورد نیروهای زلزله در سد های بتنی طراحی لرزه ای.
مقدمه :
از میان سدهای زیادی که در طول تاریخ دچار شکست و خرابی شده ، فقط معدودی به دلیل وقوع زلزله بوده و هیچکدام از آنها نیز سد بتنی مهمی نبوده است . مع الوصف ، خسارت وارد ه به سد های کوینا در نزدیکی پونا در هندوستان در سال 1976 و سد سین فن کیانگ در نزدیکی کانتن در جمهوری خلق چین در سال 1962 نشان داد که بر خلاف تصور رایج ، سد های بتنی هم مصون از خسارات زلزله نمی باشند . طی قرن حاضر سدهای بتنی زیادی ساخته شده و انتظار می رود که تعداد زیادتری نیز در مناطق زلزله خیز ساخته شود . این سد ها، دیر یا زود علاوه بر عوامل زیان آور معمولی در معرض زمین لرزه های مهم نیز قرار خواهد گرفت . از آنجا که میلیونها نفر در دشتهای سیلابی پایین دست این سدها زندگی می کنند لازم است توجه فزاینده ای به ایمنی آنها در مقابل زلزله مبذول شود .
Coupled damage and plasticity modelling in transient dynamic analysis of concrete
حجم فایل : ۵۵۲ کیلو بایت درفرمت pdf
SUMMARY
In a concrete structure subjected to an explosion, for example a concrete slab, the material is subjected to various states of stress which lead to many modes of rupture. Closer to the explosive, a state of strong hydrostatic compression is observed. This state of stress produces an irreversible compaction of the material.Away from the zone of explosion, con"nement decreases and the material undergoes compression with a state of stress, which is slightly triaxial. Finally, the compression wave can be re#ected on a free surface and becomes a tensile wave, which by interaction with the compression wave, produces scabbing. We present, in this paper, a model aimed at describing these three failure modes. It is based on visco-plasticity and rate dependent damage in which a homogenization method is used in order to include the variation of the material porosity due to compaction. The model predictions are compared with several experiments performed on the same concrete. Computations of split Hopkinson tests on con"ned concrete, a tensile test with scabbing, and an explosion on a concrete slab are presented.
KEY WORDS:
concrete; dynamics; compaction; damage; plasticity
Post by :www.ircivil.ir
NONLINEAR PROPERTIES OF REINFORCED CONCRETE STRUCTURES
Iftekhar Anam (1) & Zebun Nessa (2)
حجم فایل : 86 کیلو بایت در فرمت pdf
Abstract:
The importance of various nonliearities involved in the static and dynamic analyses of Reinforced Concrete structures is investigated in this paper. The nonlinearities studied here are geometric (caused by large deformations and consequent effect on the elastic properties of the structure) as well as material (due to the nonlinear stress-strain relationship of concrete and steel). In the first part of the paper, the nonlinear moment-curvature relationship of arbitrary Reinforced Concrete cross-sections is developed numerically using nonlinear stress-strain relationships for concrete and steel. The relative importance of geometric and material nonlinearity is studied for a simple 2-storied frame under static vertical load. Although the effect of material nonlinearity is more important in most of the cases studied here, the geometric nonlinearity becomes significant at higher loads. The effect of axial load on the momentcurvature relationship is studied, and the effect of typical axial loads on the flexural behavior of column is found to be significant. The shear strength of the beams and columns (obtained from empirical equations suggested in the ACI Code) prove to be very important here. Using the nonlinear sectional properties thus obtained, the nonlinear structural dynamic analyses of the building are performed subjecting the structure to seismic vibrations using nonlinear structural dynamics. Recorded ground motion data from two major earthquakes of the past; e.g., the El Centro earthquake in USA (1940) and the Kobe earthquake in Japan (1995) are used in the dynamic analyses. The results show the difference between the linear and the nonlinear structural response.
1-Assistant Professor, Department of Civil and Environmental Engineering, The University of Asia Pacific.
2- Former Student, Department of Civil and Environmental Engineering, The University of Asia Pacific.
Post by :www.ircivil.ir
بخش دوم بلوکهای سه بعدی مبل و صندلی را می توانید از از اینجا دانلود کنید
حجم فایل : ۱.۳۹ مگا بایت
فرمت : rar
بخش اول بلوکهای سه بعدی مبل و صندلی را می توانید از از اینجادانلود کنید
حجم فایل : ۱.۵۵ مگا بایت
فرمت : rar
یک فایل شامل اتومبیل های دو بعدی اتوکد که به عنوان بلوک مورد استفاده قرار می گیرتد را می توانید از اینجا دانلود کنید
حجم : فایل : ۱۲۵ کیلو بایت در فرمت rar
قابل توجه تمامی بلاگر ها و وب مستر های عمرانی :
کلیه ی وب سایت ها و وبلاگ های عمرانی حتی با یک پست نیز می توانند در سیستم تبادل لینک ما شرکت نمایند .
دوستان عزیز بعد از قراردادن لینک ما با عنوان ( پایگاه تخصصی عمران ایران ) و با آدرس ( www.ircivil.ir) می توانند لینک درخواستی خود را به همراه آدرس وبلاگ و یا سایت عمرانی خود در قسمت نظرات درج نمایند . درج لینک ها حداکثر یک هفته بعد از درخواست شما ثبت خواهد شد.
درضمن سایر وبلاگ ها و سایت های با موضوعات علمی ( فقط علمی ) نیز می توانند در قسمت دیگر دوستان ما جای بگیرند .
بدیهی است که ثبت لینک ها طبق ترتیب موجود در لیست خواهد بود .
پس تمامی دوستانی که وبلاگ علمی یا عمرانی دارند می توانند با ما تبادل لینک نمایند حتی دوستانی که به تازگی شروع کرده اند .
یک پایان نامه ی مهندسی عمران با موضو ع زیر را از اینجا دانلود کنید
حجم فایل : ۱.۰۴ مگا بایت
در ضمن فایل فایل پی دی اف نسخه ی ارائه شده به حجم ۸۸۹ کیلو بایت را می توانید از اینجا دانلود کنید
نام خانوادگي :احمدی نیا نام : نوراله
نام خانوادگي :خورسندی نام : امید
عنوان: بررسي اصطکاک ناشی از زبری دانه ها ر یک کانال رسوبی
استاد راهنما : مهندس حسین خزیمه نژاد
درجه تحصيلي : كارشناسي رشته : مهندسی عمران گرايش : سد وشبکه
محل تحصيل : دانشگاه بیرجند
دانشكده : فني و مهندسی
تاريخ دفاع :13 /4/1386 تعداد صفحه : 77
كليد واژهها : ، افت جریان ، آستانه حرکت ، مدل فیزیکی ، کانال های روباز
چكيده :
از جمله مواردی که ته نشینی رسوب در سازه های آبی به همراه دارد ، ایجاد مشکلاتی نظیر کاهش ظرفیت ،کا هش سرعت و افزایش افت ودر کل کاهش راندمان سازه می باشد . افت جریا ن از دو قسمت افت اصطکاک (کلی )و جزئی تشکیل شده است . افت اصطکاکی شامل افت مسیر و افت زبری مسیر می باشد و افت جزئی مربوط به تغییرات سرعت و مومنتم می باشد . تحقیقات گسترده ای در زمینه افت جریان رودخانه ها و سازه های انتقال آب تا کنون صورت گرفته است ، از جمله این مطالعات می توان به مطالعات مودی اشاره نمود که منجر به ایجاد یکی از رایج ترین نمودارها جهت تعیین ضریب اصطکاک در لوله های تجارتی تمیز شده است . این نمودار را به صورت تابعی از زبری نسبی و عدد رینولدز می باشد . در این تحقیق از نتایج مودی و سایر مطالعات مشابه استفاده گردید جهت پبدا کردن رابطه ای دراین خصوص یعنی استخراج رابطه مشابه برای کانالهای روباز اقدام به ساخت مدل فیزیکی از یک کانال روباز گردید.آزمایشات بر روی هفت نمونه رسوب در سه شیب مختلف کانال انجام گردیدودر نهایت چندین گراف در این زمینه استخراج گردید.
با تشکر فراوان از ارسال کننده ی فایل : جناب آقای امید خورسندی
در این فایل تعداد پذیرش داوطلبان به تفکیک دوره ی روزانه - شبانه و موسسات غیر انتفاعی و دانشگاههای دولتی و آموزشکده های فنی و حرفه ای به همراه ترم پذیرش آنها در کنکور کاردانی به کارشناسی 87 رشته ی عمران بررسی شده است. مطالعه ی این بخش برای داوطلبین کنکورهای 87 کاردانی به کارشناسی و سایر داوطلبان آزمونهای کاردانی به کارشناسی سالهای آینده مفید خواهد بود. در ضمن تذکرات این فایل را با دقت مطالعه نمایید.
این فایل را از اینجا دانلود کنید
حجم فایل :۷۸ کیلوبایت